Ups! Taisin missata Halloweenin ja kaiken muun hauskan tältä viikolta. No ei, vaikka tuo ikuinen jenkkijuhla meni tänä vuonna sivuun niin muuten on kohtuullisen hauska viikko kohta takana. Postauksia ei ole tullut, koska kotiuduin tänään (tet-viikko) ja huomenna pääsen vielä pukeutumaan tyylikkääseen univormuun, asustus on siis jäänyt puolitiehen. Olen kuitenkin jotain kerinnyt ostella, joten varmaan sitten myöhemmin niistä jotain enemmän.

1030189.jpg 1030190.jpg 1030191.jpg

Muutama Halloween-kuva Face Hunterista

 

Alle vielä neloshaaste:

Neljä työtä, joita olen tehnyt elämäni aikana:

  • heh, tet-paikkani. Empä ole ikinä kesätöihin raahautunut, mutta sekin on tulevana kesänä edessä.

Neljä paikka joissa olen elämäni aikana asunut:

  • Vanha talomme (puskassa)
  • Uusi talo, eli käytännösssä muutimme parikymmentä metriä (edelleen puskassa)

Neljä tv-ohjelmaa, joita tykkään katsella juuri nyt:

  • Heroes
  • Täydelliset naiset
  • Lost
  • Los Serrano

Neljä paikkaa, joissa olen lomaillut:

  • Dominikaaninen tasavalta
  • Egypti
  • Israel
  • Turkki

Neljä internetsivua, joissa käyn päivittäin:

  • MTV3
  • Tyylitaivas
  • Popsugar
  • Stockholm Street Style

Neljä lempiruokaani:

  • Kalinka-jogurtti
  • kanapasta
  • olen jäänyt nyt syksyllä koukkuun luumuihin
  • sushi

Missä haluaisin olla juuri nyt:

  • Jossain klisee -paikassa, kuten NY, Pariisi, Lontoo tai Sidney
  • Leffassa
  • Nukkumassa
  • vaihto-oppilaana

1030216.jpg