Farkut/housut: Shortseja tulen käyttämään paljon. Minulla on yhdet korkeavyötäröiset ja sitten ihan minimalleja. Farkkujen osto on ehdottomasti edessä. Niiden vähäinen käyttö tänä keväänä on varmaan syy siihen että en ole uusia pitkään aikaan ostanut. Haluaisin varmaan korkeavyötäröiset ja perustummat.
Mekot: Minun juttuni! Ennen en mekkoja käyttänyt oikeastaan ollenkaan, mutta nyt olen huomannut kuinka tyylikkäitä ja helppoja ne on päällä. Lyhyet mekot on üper-kivoi! Mutta pepun vilautustyylin kuitenkaan halua.

Hameet: Minulla on yksi minari ollut kovalla käytössä. Aijon vielä hankkia mustan ja vähän korkeavyötäröisen mallin.

Takit: Toivotaan ettei takkia tarvita koko kesänä, mutta jos niin nahkatakki ja pikkuveljen vanha farkkutakki.

Kengät: Ballerinat, jeesus-sandaalit, pienet korkkarit ja lenkkarit lenkkipoluilla.

Neuleet: En taida osata sanoa tähän vielä paljoa mitään. 

Laukut: Yhtä suurta mustaa laukkua ja sitten mummon vanhoja pieniä, pitkillä hihnoilla varustettuja, laukkuja. Laukkuja tykkään vaihtaa jatkuvasti.

Paidat/topit: Tunikoita ja löysiä malleja! Tykkään myös söpöistä Chloé -tyyppisistä paidoista ja printeistä.

Päähine: Turbaanit ja huivit.

Uima-asu: Bandeau-bikineistä on etelän-matkan jälkeen niin vahvat rajat ettei muita malleja voi käyttää. Mulla on kahdet sellaiset.

Korut: Minulla korut ovat siirtyneet kaulalta käsiin.