Olen lomaillessa katsonut muutamia leffoja (filmtownin viikon leffat kierrossa), kuten yleensä aina kun vain on aikaa. Tällä kertaa olen päättänyt valita sellaisia pätkiä jotka olen halunnut nähdä, mutta aina on tullut jotain, ja sitten vähän muitakin leffoja. Alla parhaat:

Babel: Minulla oli suuret odotukset, mutta ne myös pitivät. Elokuva oli moniosainen, mutta kasattu hyvin yhteen. Raskasta katsottavaa, mutta suosittelen.

Stick it: Tämän otin ihan puskista, kuitenkin jokin viehätti minua hyvin paljon. Tykkäsin myös Missy Peregrymin suorituksesta pääosassa. Vaikka leffassa on paljon voimistelusta, niin se haittaa.

High School Musical: Hävettää myöntää että näin vasta nyt! Tämä oli toinen jolta odotin todella paljon, mutta olen vieläkin aivan myyty. Pesee kevyesti kaikki Mean gilrsit ja teinimässäilyt! Harmi kun meillä ei näy kunnolla Disney channel.

994325.jpg 994323.jpg 994322.jpg

Babel & Stick it & High School Musical