Eli pelin säännöt: Jokainen aloittaa kertomalla 7 satunnaista faktaa/tapaa itsestään. Ihmiset jotka pääsevät tähän peliin mukaan kirjoittavat nämä 7 asiaa itsestään sekä pelin säännöt omaan blogiinsa. Sitten heidän tulee haastaa 7 muuta ihmistä tähän peliin ja ilmoittaa näiden ihmisten nimet omassa blogissaan. Heidän tulee myös jättää komentti asiasta ko. henkilöiden blogeihin, jotta nämä tietävät ottaa osaa peliin ja että he löytävät ohjeet omasta blogistasi.

 

1. Olen koukussa Street Style -sivustoihin, on hauska katella ihmisten tyylejä ja niistä syntyy parhaat inspiraatiot.

2. Rippijuhlista saamani lahjarahat säästän vaihto-oppilasvuoteen. Luultavasti lähden vasta lukion jälkeen, joten säästöaikaa on paaaaljon. Haluaisin tietty Jenkkeihin tai sitten Australiaan.

3. Olen ehdoton leffafriikki. Ennen mul oli paljon ennakkoasenteita kaikkia draamoja ja vakavampia leffoja kohtaan, mutta sitten aloin keskittyä enemmän oleellisempiin juttuihin.  Olen aina halunnut näyttelijäksi.

4. En ole nukkunut omassa huoneessa yhtäkään yötä koskaan yksin, vain jonkun kanssa. Talo, jossa nyt asun paloi kun olin 6 vuotta (silloin asuttiin vanhassa talossa ja isä oli rakentanut koko uuden talon melkein valmiiksi). Sitten rakennusmiehet rakensi parissa vuodessa samanlaisen talon ja muuttaessa olin 8 v. Silloin sain ekan kerran oman huoneen, ja saatiiin kotiin oma suihku. Mutta nukun vieläkin mummoni kanssa hänen sängyssään.

5. Olen ihan liian koukussa shoppailuun. Tekisin sitä aina.

6. Rakasta merta, se on mielentila. Voisin istua auringon noususta laskuun liuottamassa jalkojani ja vain istumassa ja katselemassa. Jollain tavalla se tuo mieleen vapauden. Haluan talon valtameren ranalle.

7. Kuten Mary, myös minä  harrastan bussien perässä juoksua. Tai itse asiassa äitini ajaa bussia kiinni joka aamu koska myöhästyn aina. Olen aivan toivoton, pikkuveljenikin myöhästelee sen takia koulusta ainakin kerran viikossa. En vain ole aamuihmisiä.

Kuten Luxurious, en haasta ketään, koska en ole perillä ketä on haastettu.